lördag 12 juli 2014

En tröst tur.

Planen var att paddla i Stendörren och tälta. Men backade efter kolla vädret med regn och blåst. Men det blev säkert bättre än vad jag trodde. Men nu kan jag ju ta en tröst paddling på Mälaren istället.

Massa båtar-

Jag hade lite problemet med valet av kajak idag. Ville testa en Epic V8, men fastnade för Kåre. Fegade väl lite med andra ord. Det blev väldigt skumpigt på sjön pga de många båtar som fanns där idag.

Fegis.

Liten konstpaus.

Smalt blad på vingen.
Själva paddling gick väl så där. Har inte fått in tekniken med den nya paddeln än. Men när går bra så är det verkligen wow. Kommer nog trivas bra med den. Men min Brasca vinge är mer tillåtande än Kajner.
Annars blev det en blött tur när jag körde genom ett par vågor i bra fart. Skvätte över mig. Sånt är kul!

Vass.

Fina hus.

The End

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar