torsdag 10 juli 2014

En liten snabbtur för kolla till den nya paddeln.

Var och hämtade en ny paddel och det var väl bara dra till Gröndal och testa den.

Lite guppigt för en Kåre

Det var inte planerat för en tur på denna kväll. Men efter gått köpt en ny paddel så måste jag testa den. Orsaken att jag köper en ny paddel är att behöver ha en extra paddel på långturer och ha en i stan för paddla på klubben. Nu kommer klubben skaffa flera Kajner paddlar.

En lätt Kajner.
 Vad ska man säga om paddeln. Mindre förlåtande än min Brasca paddel. Men mycket lättare och bättre klipp i. Så jag kommer nog komma överens med den. Synd inte visste att en i klubben direkt importerar just dessa paddlar.

Undrar om jag känner någon där?
Efter guppat runt en stund så drog jag tillbaka till bryggan. Diskuterade en skada på en annan Kåre. Jag får köra mitt arbetsplikt att laga den. Enkelt om man har grejer. Nu blir det att packa grejer till helgens tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar