torsdag 9 augusti 2012

Snart är det dags.

Så är det äntligen dags för en 3 veckors tur. Sticker till Oxelösund för hämta upp Stefan imorgon. Först ska det planeras lite mat taktik. För ha en liten ide vad vi ska äta. Jag fyller på förrådet med mjöl och bakpulver. Lite färska bullar etc kan vara gott. Ska bara hitta lite torrmjölk. För Arla har slutat med 2dl H-mjölk.
Vi sticker mest troligt på lördag och då över Bråviken. Stefan får välja väg över det öppna havet. Jag sticker helst långt ut pga att det är lättare att ta längre vågor. Men det är lång sträcka utan öar. Sist jag paddlat över Bråviken sökte jag skydd vid en klippa pga åskväder. Bäst att ladda med varm vatten och mackor för snabbt få upp värmen.
Sen får jag få se hur mycket bloggande det blir. Men lite måste det bli. Annars är det twitter som gäller.
Häftigt kommer det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar