tisdag 2 september 2014

En härlig september kväll.

Ingen sällskapspaddling ikväll verkade det som. Men gör det när det bara lägga i kajaken och ta en runda.

En skön kväll.

Borde väl skrivit i tråden att jag tänkte paddla. Det tycker säkert upp folk då. Så är exempel när jag kört cyklocross rundor på tisdagar. Folk ha någon säger kör. Men strunt i det. Sen var det flera medlemmar som var ute i det vackra vädret.


Då plockar broar.

Skön kanalpaddling.

Fint glid.
Kände att jag behövde paddla ur kroppen lite. Så Kungsholmen var en bra ide. Och den är väldigt vacker runda. Gillar den helt enkelt.

Det är ju mitt i stan!

En bro till.

Mitt i city.

Maktens boning.
Det var otroligt lätt paddlat idag. Lugnt vatten med en härlig varm luft. Men det märks nu att det börjar bli mörkt. Så nuu är bäst att ha en lampa med sig för att synas.
När paddlade förbi vårt andra klubbhus kördes det tävlingar. Inget för mig i år.

Långholmen.

16 grader är väl badvarmt?
 Nu blev det en mycket skön paddelkväll och jag var visst inte ensam ha det när pratade lite med andra som paddlade.
The end.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar